Mooie prestaties bij afname survivaldiploma’s

Zaterdagmiddag 20 maart kl. zijn de survivaldiploma’s Brons, Zilver en Goud afgenomen. Er is deze middag door enkele jeugdleden hard gewerkt en wat hebben we een motivatie en gedrevenheid gezien. Grote complimenten hiervoor! In totaal zijn er 33 examens afgenomen; 11 brons, 20 zilver en 2 goud. Tijdens een COVID-proef diploma uitreiking mochten we, onder toeziend oog van enkele ouders/verzorgers, 26 diploma’s en 7 prestatie certificaten uitreiken. Een mooie prestatie en van harte gefeliciteerd hiermee. Wat zijn we trots op deze kanjers! Trots zijn we ook op de jeugdleden die enorm hard hebben geoefend maar waarvoor het afnemen van het diploma nog net een stap te ver was. Jullie prestaties zijn zeker niet onopgemerkt gebleven. Ook aan jullie een groot compliment voor jullie doorzettingsvermogen en inzet. Ga zo door dan zien we jullie misschien dit jaar nog wel bij een volgende ronde.